Raliul Memorial Giurgiu 1904


Raliul Memorial Giurgiu 1904 a fost lansat de A.C.R. in anii '70, pentru a pastra vie memoria pionerilor automobilismului romanesc. Incepand cu anul 1999 organizarea
evenimentului a fost preluata de R.C.R., anul acest fiind programata cea de-a XV-a editie a raliului. Fiind vorba de evenimentul cu cea mai mare traditie in calendarul R.C.R.
ajuns la o editie aniversara, raliul din acest an s-a dorit si a reusit sa fie unul cu totul special, desfasurat in premiera pe durata a doua zile.

Vineri 20 septembrie, din parcajul Mall Vitan, incepand cu ora 20.00 s-a dat startul in prima etapa a raliului, care a inclus trei probe speciale de noapte desfasurate pe
strazile capitalei. Prima etapa s-a incjeiat in Piata Constitutiei.

Sambata 21 septembrie, din aceeasi locatie, incepand cu ora 10:00 s-a dat startul in etapa a doua a raliului, Bucuresti-Giurgiu. Traseul de cca 120 km a inclus patru probe
speciale. Sosirea primului echipaj in Piata Teatrului Valah din Giurgiu a avut loc la ora 12:30. Giurgiuvenii n-au fost prea impresionati de eveniment, numarul spectatorilor
fiind modest comparativ cu alte orase in care anul acesta R.C.R. a desfasurat evenimente. Posibil ca sosirea anuala a automobilelor de epoca in urbea de la malul Dunarii sa
fi intrat in cotidian. In intervalul 12:30-13:45 automobilele participante au fost expuse fi expuse in Piata Teatrului .

Incepand cu ora 14:00 participantii au servit pranzul la Restaurantul Perla situat pe malul Dunarii in zona Capitaniei Giurgiu. La ora 16:00 au fost afisate rezultatele,
incepand cu ora 16:30 fiind programata festivitatea de premiere.

Castigatorul editiei din acest an a Raliului Memorial Giurgiu 1904 a fost echipajul brasoveam Gabriel Gordea / Ada Gordea (Dacia 1300 - an de fabricatie 1971 - 338 puncte de
penalizare), urmat in clasamentul general de Horatiu Baiasu / Catalin Mihai (Fiat 1200 Spider - 1961 - 350) si Mugur Badea / Ana Maria Badea (Volvo 123 GT - 1967 -
535).Trofeul decernat celui mai vechi automobil participant a revent in acest an dlui Nicu Tataranu (Ford A Roadster - 1931), unul din veteranii miscarii vehiculelor istorice
din Romania si unul din organizatorii raliului in anii '80. Participantii au primit premii din partea sponsorilor raliului , Motul Romania, Bucharest Mall si Game World
Casino.



GALERIE FOTO 1 2 3
ARTICOLE 1 2
VIDEO 1 2

PARTICIPANTI






 

   
   
 
© 2001-2017 Retromobil Club Romania