A saptea editie a RETROMOBIL Grand Prix a fost si cea mai disputata de pana acum, la start aflandu-se cateva vedete ale motorsportului romanesc : Horatiu Ionescu Cristea, Dorin "Dodo" Toma si Dan Spuderka alaturi de care pilotii din Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan, Grupa I (Ganescu, Stoian, Matei, Enache, Iordache, Lutu) si ceilalti membrii ai R.C.R. participanti au oferit un spectacol deosebit.

Am putut vedea la lucru numeroase vehicule istorice clasice preparate pentru competitii nelipsind vehiculele istorice antebelice (viteza medie impusa 55 km/h fata de 70km/h in cazul vehiculelor istorice fabricate dupa 1945).
Dupa antenamente Horatiu Ionescu Cristea a fost la un pas sa abandoneze datorita unei probleme tehnice aparute la FIAT 124 Abarth Rally (1973). Solutia a fost sa imparta Alfa Romeo Giulia GTA cu Dan Spuderka si concurand intr-o singura mansa a obtinut cel mai bun timp al zilei stabilind un nou record al pistei AMCKART (1240 m) pentru vehicule istorice : 1:14.563. Pe locul secund s-a clasat Dodo Toma (BMW 2002) cu 1:16.550 urmat de Costin Ganescu ( Porsche 911) 1:16.780 in timp ce castigatorul editiei precedente, brasoveanul Dan Spuderka s-a clasat pe pozitia a patra 1:18:726. Paul Pascu (Citroen Traction 1939) a obtinut un meritoriu loc 6 in Clasamentul General.
Numarul participantilor la RETROMOBIL Grand Prix a fost de 25, in paralel desfasuradu-se o expozitie la care au participat alte 23 de vehicule istorice. Imbucurator este faptul ca majoritatea participantilor si-au imbunatatit timpii realizati in anii precedenti. La capitolul neimpliniri trebuie mentionata slaba participare a publicului in conditiile in care intrarea a fost libera, o posibil explicatie fiind vremea caniculara.
Pentru 2013 se studiaza posibilitatea organizarii competitiei in nocturna.

Partenerii evenimentului : OMNIASIG - sponsor principal R.C.R. YACCO, Socomec, Just Classics, Opticriss, Oldtimer Studio, Ines, Autoshow, AUTO Pro, Automobilia si www.pasiunea.ro

Participanti
Clasament
REGULAMENT
Afis

Video & Foto by Ovidiu Magureanu
Imagini

 

 

 

 

 

 

   

 


   
 
 

 

       
   
 
© 2001-2012 Retromobil Club Romania