Pasi atestare vehicul istoric / inscriere in club

1Iti faci cont pe site-ul Retromobil
2Completezi formularul atestare / inscriere club
3Primesti raspunsul in cont si pe e-mail

Westfield Sport


Salut, numele meu este Ranete Albert si am venit cu Westfield SE in varsta de 34 de ani.

Pasiunea pentru automobile istorice si sportive a fost cultivata de tatal si bunicul meu. De la o varsta frageda l-am urmarit pe bunicul meu cum isi repara Opelul Rekord din 1967. Ca urmare am dezvoltat pasiunea pentru automobile si admiratia pentru modul in care aceastea pot deveni parte din familie. Impreuna cu tatal meu urmaream fiecare cursa de Formula 1, tin minte duelurile Schumacher-Alonso de cand aveam varsta de 10 ani. In 2017, la varsta de 21 de ani mi-am achizitionat primul vehicul istoric, un Jaguar XJ din 1985, care implineste in iunie 2025 40 de ani. Aceasta masina se afla intr-o stare aparent estetica, dar pe dedesubt avea multe probleme, de la zone atacate de rugina la izolatie mucegaita si probleme cu functionarea motorului. Ca urmare a ce am vazut ca si copil la bunicul meu, nu am vrut sa renunt la masina si m-am incapatanat sa o restaurez. Restaurarea Jaguarului a fost un proces mai lung si mai costisitor decat am estimat si a avut loc intre octombrie 2020 si mai 2022.


In 2023 am avut onoarea sa particip la prestigiosul Concurs de Eleganta de la Sinaia, pe care l-am admirat ca si spectator in 2018 si 2019. Fara a avea pretentii legate de rezultat, am fost placut surprins sa castig clasa posbelic sedan in cadrul CES 2023.  


Parcursul meu legat de vehicule istorice m-a adus astazi in punctul in care promovez aceasta pasiune impreuna cu colegii din Retromobil Club Romania, din postura de Vicepresedinte al filialei Bucuresti-Ilfov.




Westfieldul pe care am ales sa-l prezint azi este intretinut de atelierul pe care il administrez, care are ca activitate restaurarea si intretinerea vehiculelor istorice. Westfield SE este un vehicul inspirat de Lotus Seven, un design care a avut scopul de a oferi o experienta de condus cat mai pura posibil, cu o caroserie usoara si un motor puternic, fara servo asistente si accesorii suplimentare. SEul prezentat utilizeaza un motor Ford DOHrC cu 4 cilindri si 16 supape cu doua carburatiare Weber orizontale care dezvolta peste 150 de dai putere, raportat la greutatea foarte usoara.


Autentificare

SUS