Plymouth P2
Buna ziua, sunt Carol Andrei Badulescu am 15 ani si am venit azi in parc impreuna cu bunica Plymouth P2 care are 88 de ani.
Plymouth P2 1936 four door touring sedan. Motor de 6 cilindri în linie cu o capacitate de 3300 cm³ și 83 de cai putere. Aceasta poate ajunge la 130km/h. Plymouth făcea parte din gama “low cost” a concernului Chrysler, având directă competiție cu Ford si Chevrolet.
În 1936 aceasta a ieșit pe porțile fabricii americane și a fost vândută, în Texas, unei doamne medic veterinar, care a condus-o până în 1996, motorul a fost restaurat în jurul anilor 60. După fix 6 decenii de folosinta, a fost vanduta unui pictor, care nu a făcut nimic cu aceasta, a lasat-o sa putrezeasca într-un garaj pana ce ne-a vandut-o în 2013. În 2014 a început restaurarea ei, și a fost terminată suficient de repede cât pentru a participa la Concursul de Eleganță Sinaia din 2015, unde a câștigat “Cea mai buna restaurare” și locul 2 la categoria acesteia.
Aceasta masina, cu care am venit astăzi este foarte importantă pentru mine, și pentru familia mea, pentru ca este cea mai valoroasa și este masina pe care am avut-o pentru cea mai lungă perioada de timp, și pe care sper ca o vom păstra pentru totdeauna. A fost restaurată în 2014-2015 de tatăl meu, și de mine (chiar dacă aveam numai 5 ani).
Așa cum ziceam, aveam 5 ani cand tata a început sa restaureze mașina, într-un garaj, în care abia încăpea. L-am ajutat pe tatăl meu sa demonteze și să monteze masina. Cel mai bine țin minte faptul ca am început cu aripile și capota masini, și tata mi-a zis ca asa arătau pe vremea aia mașinile de curse.
De-a lungul timpului m-am atașat foarte mult de Plymouth, mai ales, pentru ca am muncit și eu la el. Pentru mine a ajuns ca o “masina a familiei”, termen care este folosit în general pentru Dacia pe care o pastreaza bunicul în garaj, și în care a copilărit fiul, poate și nepotul acestuia.
Cel mai mult îmi doresc sa ajung la vârsta tatălui meu și masina sa devina a mea, urmand sa o dau mai departe cand voi fi, și eu batran.